داستان پیراهن مشکی نساجی لغو شد بنزما در فکر ترک عربستان تونی کروس زمان خداحافظی‌اش از دنیای فوتبال را مشخص کرد تأکید و توصیه شهید سید ابراهیم رئیسی بر ورود فوتبال به مناطق محروم هادی رضایی در تالار مشاهیر فدراسیون جهانی والیبال سقف بودجه اعلام شد:بنویسید ۳۲۵ میلیارد، بخوانید ۵۰۰ میلیارد تاریخ و ساعت بازی بایرلورکوزن و آتالانتا در فینال لیگ اروپا | جاودانگی آلونسو یا تداوم غول‌کشی‌های گاسپرینی؟ روزبه چشمی در استقلال می‌ماند یا می‌رود؟ حضور وزیر ورزش در منزل شهید امیرعبداللهیان و سردار موسوی حجازی مجوز نشستن روی نیمکت استقلال را ندارد توافق پرسپولیس با اوسمار محرومیت هاشمی نسب بخشیده شد تقدیم نشان طلای پارادوومیدانی قهرمانی جهان به رئیس جمهور شهید کاروان ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس با نام «خادم‌الرضا» افشاگری مهم ممبینی در خصوص فساد در فوتبال+ ویدیو امیرقلعه‌نویی: آقای رئیسی پاداشی الهی گرفت برنامه سه هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد بوکسور مشهدی در ترکیب تیم ملی بوکس برای انتخابی المپیک مسابقات ورزشی تعطیل نمی‌شود سهیل مهدی بعد از برکناری در سازمان لیگ چه می‌کند؟
سرخط خبرها

بانوی ملی‌پوش خراسانی بدمینتون: به بدمینتون و ورزش بانوان بیشتر توجه شود

  • کد خبر: ۱۵۳۲۹۷
  • ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۹
بانوی ملی‌پوش خراسانی بدمینتون: به بدمینتون و ورزش بانوان بیشتر توجه شود
ملی‌پوش بدمینتون کشورمان گفت: پس از مسابقات آسیایی از طرف فدراسیون تجلیل و قدردانی صورت گرفت که بسیار مطلوب است، اما انتظار ما از مسئولین توجه بیشتر به بدمینتون و ورزش بانوان است.

آیدا عنایتی در گفتگو با شهرآرانیوز در خصوص آغاز فعالیت خود در رشته بدمینتون، اظهار کرد: حدود هشت سال است که بدمینتون را شروع کرده‌ام و دو سال است که عضو تیم ملی هستم و موفق شدم در سال جاری ۴ مقام آسیایی و ۵ مقام در رده‌های جوانان و بزرگسالان را کسب کنم.
عنایتی در مسابقات آسیای میانه که با حضور تیم‌های از کشور‌های قرقیزستان، قزاقستان، ازبکستان، ارمنستان و ایران برگزار شد، موفق به کسب مقام قهرمانی در قسمت انفرادی و دوبل شد.
این ورزشکار ۱۷ ساله موفق شد در مسابقات آسیایی جوانان که در امارات برگزار شد مقام اول قسمت دوبل و مقام دوم انفرادی را کسب کند. ناگفته نماند که عنایتی در همین مسابقات تجربه حضور در کمپ تمرینی با مربی مالزیایی را در کارنامه خود ثبت کرد.
وی در خصوص حضور اسپانسر‌ها در رشته بدمینتون، عنوان کرد: وجود اسپانسر، مربی و تمرینات باکیفیت از اهمیت بالایی برخوردار است و متاسفانه از شرلیط تمرینی فعلی خود راضی نیستم چرا که پایین‌تر از سطح انتظارات من پیش می‌رود، امیدوارم شرایط فعلی بهبود یابد که بستر را برای کسب نتایج بهتر فراهم کند.
عنایتی ادامه داد: یکی از مشکلات مهم هزینه‌های بالا و عدم حمایت‌ها است، البته بخشی از آن توسط اسپانسر برطرف می‌شود. امیدوارم بتوانم در کمپ‌های تمرینی بیشتری شرکت کنم که علاوه بر کسب تجربه‌های بیشتر، سطح بازی خود را افزایش دهم و به اهداف خود دست یابم.
وی در خصوص تداخل تحصیل و ورزش، بیان کرد: وجود همزمان تحصیل و ورزش به ویژه زمانی که مسابقات و امتحانات همزمان هستند مشکلاتی را ایجاد می‌کند به خصوص اگر زمان مسابقات طولانی باشد و...، اما سعی ما بر این است که بعد مسابقات آن را جبران کنیم.
ملی‌پوش بدمینتون خراسان رضوی در پایان در خصوص حمایت‌ها خاطرنشان کرد: پس از مسابقات آسیایی از طرف فدراسیون تجلیل و قدردانی صورت گرفت که بسیار مطلوب است، اما انتظار ما از مسئولین توجه بیشتر به بدمینتون و ورزش بانوان است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->